27.4.2020.
MATEMATIKA
Danas ćemo pisano dijeliti troznamenkaste brojeve jednoznamenksatim. Detaljno objašnjenje kako pisano dijeliti nalazi se u udžbeniku na 100. stranici i u videosnimkama ispod ovog teksta. Nakon što ste pogledali videosnimku ili proučili udžbenik, riješite u radnoj bilježnici 101. stranicu i 4. zadatak na 102. stranici.
Ovako je objasnila učiteljica Mirna u školi na trećem:
LIKOVNA KULTURA
MASLAČAK
-Hej maslačku uz poljski put,
GRIGOR VITEZ
Maslačak je lijep, koristan i ljekovit. Vole ga kuhari, pjesnici, pisci, djeca, naše none, mame...
Nama će ovaj veseli cvijet poslužiti kao motivacija za slikanje. Promatrajući gornju sliku maslačka, možemo uočiti dvije boje: žutu i zelenu. U likovnoj kulturi kažemo da su te dvije boje u kontrastu, i to toplo-hladnom kontrastu. KONTRAST je suprotnost dva ili više elemenata. Ovdje imamo kontrast dviju boja. Žuta boja je topla, a zelena je hladna boja.
Temperom ili vodenim bojama naslikajte maslačke. Zadatak je da slikom dočarate toplo-hladni kontrast, to ćete postignuti tako da ćete slikati žutom i zelenom bojom. Slikanjem ispunite cijeli papir.
HRVATSKI JEZIK
Čudnovate zgode šegrta Hlapića smo čitali u 1. polugodištu. To je bio naš prvi dječji roman. Sigurna sam da vam je puno toga o vrijednom i hrabrom Hlapiću ostalo u sjećanju.
Kvizom provjerite koliko znate o Ivani Brlić Mažuranić i koliko se sjećate događaja iz romana.
https://wordwall.net/resource/1551364/razredna-nastava/dje%c4%8dji-roman
https://wordwall.net/embed/59933ded37c4406e8928bb6646ff0df8?themeid=1&templateid=54
PRIRODA I DRUŠTVO
Ovaj tjedan ćemo ponavljati o prometu.
Za zadaću napravite umnu mapu s prijevoznim sredstvima kopnenog prometa (kombinirajte pisanje i crtanje).