27.3.2020.
#ostani doma
Pročitaj priču o vjeverici kojoj je bilo teško ostati doma.
HRVATSKI JEZIK + SAT RAZREDNIKA
Nadam se da vam se priča svidjela. Je li i vama teško biti doma? Sigurna sam da je vama puno lakše nego onoj djeci koja žive u gradu. Vi imate svoje šumice, proplanke, bare, rijeke, šumske putiće, životinje, dvorište svoje kuće... pravi ste sretnici :-)
Napišite popis zanimljivih aktivnosti koje možete raditi dok smo svi doma.
Ponovi pravila digitalne komunikacije (džoker):
https://wordwall.net/hr/resource/979127/razredna-nastava/digitalna-komunikacija
MATEMATIKA
Riješite sljedeće zadatke (u bilježnicu piši samo račun i odgovor):
1. Šetajući se šumom u blizini Ritošinog Briga, Matej i Manuel su naišli na jednu veliku baru. Bili su sretni jer su u školi taman učili o vodama stajaćicama. Poslikali su mobitelom baru i sa sobom su uzeli punoglavce i jedan lopoč. Sutradan su sve to pokazali prijateljima u školi. Matej je imao 24 punoglavaca, a Manuel 3 puta više. Koliko je punoglavaca imao Manuel?
Račun:
Odgovor:
Naravno, punoglavce i lopoč su odmah nakon nastave vratili u baru. Matej i Manuel brinu o prirodi!
2. Paket glitera košta 34 kune. Elisa je kupila 2 paketa glitera, a Lamija 3 paketa. Zajedno će s vodenim bojama i gliterima naslikati čarobnu baru. Koliko kuna je potrošila Elisa, a koliko Lamija?
Račaun:
Odgovor:
3. Probaj i ti osmisliti matematičku priču koju ćeš povezati s biljkama i životinjama voda stajaćica.
PRIRODA I DRUŠTVO
Istraži i zapiši još barem jednu zanimljivost o biljci ili životinji koja živi u vodi ili oko vode stajaćice. Možeš je nacrtati ili priložiti fotografiju.
Kviz s TV nastave:
https://wordwall.net/hr/resource/968625/%c5%beivi-svijet-staja%c4%87ica
TALIJANSKI JEZIK
1) Pogledaj fotografiju odjevnih predmeta koju šaljem na viber.
2) Poslušaj snimku čitanja koju šaljem na viber.
3) Pokušaj čitati nazive odjevnih predmeta na fotografiji.
4) Vježbaj čitanje i po potrebi poslušaj snimku opet.
5) Odaberi 5 odjevnih predmeta koje ćeš nacrtati i zapisati u bilježnicu.
učiteljica Maris